به مناسبت هفته سلامت، کلنگ احداث دو دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ و همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت، عملیات احداث ساختمان دو دانشکده پیراپزشکی و بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آغاز شد.

مجید شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشکده پیراپزشکی با زیربنای چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع و دانشکده بهداشت با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه از منابع ملی، در مجتمع رحمتیه شهرکرد ساخته می‌شود.

وی پیش بینی کرد: این دو فضای آموزشی تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

شیرانی از آغاز احداث کتابخانه مرکزی و دانشکده فناوری‌های نوین این دانشگاه در آینده نزدیک هم خبر داد و گفت: با احداث این مکان‌ها، در مجموع ۱۹ هزار متر مربع فضای آموزشی جدید به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه می‎شود.
 
وی با بیان کمبود فضای فیزیکی درمانی، آموزشی و پژوهشی در استان ادامه داد: این موضوع موجب محدودیت فعالیت‌های علمی و همچنین نارضایتی مردم از برخی خدمات درمانی شده است.
 
دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و هم اکنون دارای هفت دانشکده می‌باشد.
 
اول تا هفتم اردیبهشت به عنوان «هفته سلامت» نامگذاری شده است و برنامه‌های امسال این هفته، با شعار «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ

افزایش فضای آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار