احمد ندیر مدیر ارشد نوآوری و توسعه تکنولوژی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه از فعالیت های ایران صدا بازدید و آن را در تراز جهانی دانست.

فعالیت های ایران صدا در تراز جهانی استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد ندیر مدیر ارشد نوآوری و توسعه تکنولوژی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU) در بازدید از ایران صدا سوالاتی در مورد نحوه کار و توسعه سیستم‌های جامع ایران صدا و تأثیری که در فرآیند تولید برنامه‌های رادیویی پرسید که مهدی شاملو مدیر چند رسانه‌ای و فضای مجازی ایران صدا، خانواده سیستم‌های جامع ایران صدا را با تکیه بر سیستم‌های مخاطب محور، سیستم‌های جامع تولید و پخش، مدیریت گردش کار و سیستم‌های بازخورد مخاطبین توضیحاتی در این خصوص برای آشنایی بیشتر او با فعالیت های ایران صدا ارائه کرد.

 شاملو گفت: خدمات و سرویس‌هایی در اختیار برنامه سازان قرارگرفته تا به لحظه با مخاطبین ارتباط داشته باشند و براساس بازخورد مخاطبین سیاست‌های برنامه سازی را مشخص و به تهیه و تولید برنامه‌های رادیویی بپردازند.

احمد ندیر ارزیابی خود از سیستم‌های به کار گرفته شده در ایران صدا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و آن‌ها را در تراز جهانی دانست.

وی در جمع بندی این بازدید، ایران صدا را به عنوان یکی از حوزه‌های پیشتاز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در فرآیند استفاده از تکنولوژی روز و به خدمت گرفتن تکنولوژی برای استفاده برنامه سازان عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار