مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، از انتشار فراخوان شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی  اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) است

محمد عبدالملکی اظهار کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان افزود: فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.

وی با اعلام اینکه جشنواره مذکور در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به دو روش مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

عبدالملکی یادآور شد: شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسر است، اما عموم کتابداران تنها در بخش الکترونیک می‌توانند شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از برگزاری جشنواره مذکور همزمان با دهه کرامت خبر داد و افزود: برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح «ملی» و «شهرستانی» معرفی می‌شوند و با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

عبدالملکی در پایان با اشاره به نحوه ارسال آثار به نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌توانند علاوه بر ارسال آثار از طریق الکترونیک به نشانی «www.razavi.iranpl.ir» آثار مکتوب خود را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی شان تحویل دهند.

انتهای پیام/ع

انتشار فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

برچسب ها: معرفی کتاب ، بازنشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.