معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده استان، جمعیت در اردوگاه‌های اسکان اضطراری رو به کاهش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق سلامت، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع سیلاب در برخی شهر‌های خوزستان و اسکان سیل‌زدگان در اردوگاه‌های اسکان اضطراری گفت: از آغاز امدادرسانی با همکاری دستگاه‌های مختلف در سراسر خوزستان و در مناطق متأثر از سیلاب در مجموع ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری برپا شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با فروکش کردن سیلاب در برخی مناطق سیل زده، اردوگاه‌های اسکان اضطراری در استان خوزستان به ۳۲ اردوگاه کاهش یافته است.

سلامت اذعان داشت: از آغاز سیل و آبگرفتگی در مجموع اردوگاه‌ها ۱۵۱ هزار و ۵۲۹ نفر از سیل‌زدگان اسکان داده شدند، برخی از این افراد پس از فروکش کردن سیلاب به محل زندگی خود برگشته‌اند که جمعیت حاضر در ۳۲ اردوگاه اسکان اضطراری خوزستان تا روز گذشته ۵ هزار و ۸۱۱ نفر بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: ۳۲ اردوگاه فعال در اهواز (مرکزی و الهایی)، باوی، کارون، دشت آزادگان، حمیدیه، شوش، هویزه، هفتکل، رامهرمز و شادگان مستقر هستند.

انتهای پیام/گ

بازگشت سیل زدگان شعیبیه به روستا‌های خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.