استاندار زنجان در شورای آموزش و پرورش استان به حضور فعال این سازمان در گام دوم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن به میزبانی زنجان، طرح نماد ، و بررسی موضوع مدارس تخریبی و فرسوده از جمله موضوعاتی بود که در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شد.

حقیقی استاندار زنجان در این جلسه با اعلام آمادگی برای همکاری با آموزش و پرورش با توجه به اهمیت نهاد تعلیم و تربیت در صورت نیاز تعداد جلسات شورای آموزش و پرورش افزایش یابد گفت: باید از ظرفیت موجود برای کمک و یاری به آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی به طرح نماد نیز اشاره کرد و افزود: در این طرح که موضوع نوجوانان و جوانان در معرض خطر یا آسیب دیده مورد بررسی قرار می‌گیرد باید برای هر کدام از این موارد، برنامه‌های موثری تدوین شود و با توجه به امکان جغرافیایی و به ترتیب اجرایی شود.

حقیقی در ادامه به آمار مدارس تخریبی و فرسوده نیز اشاره کرد و گفت: براساس آمار ۵۷ درصد مدارس نیازمند تخریب یا مقاوم‌سازی هستند.

استاندار زنجان گفت: وجود مدارس دو نوبته در زنجان را وضعیت فیزیکی مطلوب نیست.

حقیقی با اشاره به دشمنی استکبار با ایران گفت نگاه دشمن به آسیب‌های اجتماعی در کشور است تا از این طریق به کشور آسیب وارد کند .

وی افزود: آموزش و پرورش باید در گام دوم انقلاب حضوری فعال داشته باشد، و همچنین باید از ظرفیت آموزش و پرورش در این حوزه استفاده شود.

به گفته استاندار زنجان جایگاه استان در کنکور مطلوب نیست.

انتهای پیام /ک


شورای آموزش و پرورش استان زنجان تشکیل جلسه داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.