استاندار خراسان رضوی گفت: باید بپذیریم دولت بیش از این نمی‌تواند تولید شغل کند و صرفاً باید پشتیبان سرمایه گذاران و کارآفرینان باشد.

دولت پشتیبان سرمایه گذاران و کارآفرینان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با حضور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در شهرستان درگز گفت: بروکراسی فرسوده اداری مانع پیشرفت کشور است و دولت در حال حاضر کارمندان بسیار زیادی دارد و باید بپذیریم که بیش از این نمی‌تواند تولید شغل کند و صرفاً باید پشتیبان سرمایه گذاران و کارآفرینان متقاضی اشتغال زایی باشد.

وی تصریح کرد: چرا باید مردم همچنان متقاضی استخدام در دستگاه‌های دولتی باشند؟ چرا نباید جوانان ایرانی کسب و کار‌های موفق راه بیاندازند و ضمن کسب درآمد برای خود، برای چند جوان دیگر هم اشتغال زایی کند؟ ما به دنبال تحقق این سیاست بنیادی در عرصه اقتصاد هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: آیا آمار‌های موجود در زمینه آسیب‌های اجتماعی زیبنده خراسان رضوی است؟ به دنبال این هستیم که ضمن ایجاد تحول اقتصادی، شیوه اداره استان را نسبت به ۴ دهه ابتدای انقلاب اسلامی تغییر داده و از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه و پیشرفت استفاده کنیم.

رزم حسینی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب چشم انداز آن را ترسیم کرده‌اند، باید در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور گام برداشته و زمینه توانمندسازی مردم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: آیا با این همه ثروت و امکاناتی که در کشور وجود دارد، روزی به ما نخواهند گفت که چطور شما نتواستید کشورتان را به خوبی اداره کنید؟ امروز باید اختلاف نظر‌ها را کنار گذاشته و از تخریب یکدیگر دست برداریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: فضای مجازی، زمینه ساز بی اعتمادی عمومی نسبت به مسئولان شده است و اگر فضای اطمینان بخشی توسط معین‌های اقتصاد مقاومتی فراهم شود که قطعاً با همکاری دستگاه قضائی و دیگر ارکان حاکمیت ایجاد خواهد شد، مردم پای کار توسعه و آبادانی خواهند آمد.

همچنین عبدالله حاتمیان نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی هم با حضور در این جلسه گفت: به رغم وعده‌های داده شده، آب‌های مرزی همچنان از مرز‌های درگز خارج می‌شود و درخواست داریم که برای کنترل این منابع آبی اقدامات لازم انجام گیرد.
وی ادامه داد: پروژه گازرسانی به ۲۰ روستای شهرستان درگز امسال در دستورکار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.
 
انتهای پیام//م.ن
 
 

لزوم استفاده از ظرفیت مردمی در مسیر توسعه

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.