مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: ۱۹۷ دوره آموزشی در سال گذشته برای واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، برگزار شده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با حضوردر نشست کارگروه آموزش این شرکت، گفت: در راستای ارتقاء سطح آگاهی صاحبان صنایع و صنعتگران و حضور موثر در بازار‌های داخلی و خارجی ۱۹۷ دوره آموزشی برگزار و نیز روش‌های مناسبی در زمینه‌های مختلف در این دوره‌ها اجرا، بحث و تبادل نظر شد.

وی تصریح کرد: نقش راهبردی و عملیاتی آموزش در توسعه و پیشرفت فعالیت‌های صنعتی، غیر قابل انکار بوده و در همین راستا حمایت‌های مالی و معنوی به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت برنامه ریزی شده صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: هدف ما در آموزش توسعه کسب و کار صنعتگران، مهارت کارکنان واحد‌های صنعتی و تولیدی و آشنایی مدیران با مقررات داخلی و بین المللی بوده که توسط این دوره‌ها و مشاوران صنعتی، طبق نیاز سنجی صورت گرفته انجام شد.

مهدی زاده مقدم افزود: یکی از مهمترین عوامل پیشرفت موثر در واحد‌های صنعتی و تولیدی آموزش بوده و باید این مهم نهادینه شود تا شاهد رونق تولید و رقابت پذیری بالای محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی باشیم.

وی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی با سرفصل‌های مختلفی در زمینه ارتقاء مهارت‌های عمومی و تخصصی شاغلین واحد‌های صنعتی، مهارت‌های مدیریتی، کارآفرینی، مسائل مربوط به ایمنی، بهداشت و محیط زیست و توانمند سازی خوشه‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۹۷ دوره آموزشی برای ۵۵۳۰ نفر به میزان ۵۲۳۹۶ نفر ساعت آموزش در سال گذشته برگزار شده که هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیاردریال به عنوان یارانه آموزشی به شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی پرداخت شده است.

انتهای پیام//م. ن
 


دوره‌های آموزشی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.