رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از ییگیری ویژه پروژه های ورزشی استان خبر داد .

پیگیری پروژه های ورزشی استان در دستور کار گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجانرئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از ییگیری ویژه پروژه های ورزشی استان خبر داد .حسنی رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از پیگیری روند اجرا و احداث پروژه‌های مهم ورزشی استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها در مناطق مختلف استان در حال پیگیری است.

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان یکی از پروژه‌های ورزشی مهم استان را پروژه ۳هزار  نفری ابهر عنوان کرد و گفت: این پروژه از سال‌های گذشته آغاز شده و پیگیری‌های لازم در خصوص تکمیل و اتمام هر چه سریعتر پروژه در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر پروژه‌های ورزشی در شهرستان ابهر، تصریح کرد: استخر صائین قلعه و استخر هیدج، پروژه چمن مصنوعی شریف آباد ابهر که زیرسازی آن توسط شهرداری ابهر اجرا می‌شود و ... نیز در زمره پروژه‌های ورزشی مهم این شهرستان است.

حسنی با بیان اینکه پروژه‌های ورزشی در نقاط مختلف استان زنجان به همت اداره کل، پیگیری می‌شود، ابراز کرد: از جمله این پروژه‌ها استخر سلطانیه و سکوی تماشاچیان چمن سلطانیه، سکوی تماشاچیان چمن ایجرود، تعمیرات در حال انجامِ پروژه استخر سرپوشیده شهید شهبازی زنجان، تکمیل سالن ورزشی دیزج آباد و ...است.
 
انتهای پیام/آ
 

پیگیری روند اجرا و احداث پروژه‌های مهم ورزشی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.