مدیرمنطقه چهار عملیات انتقال گاز گفت: در منطقه چهار این شرکت، انتقال گاز در این منطقه در سال گذشته با رشد ۵/۵ درصدی روبه رو بوده است.

افزایش ۵/۵ درصدی انتقال گاز در منطقه چهار شرکت انتقال گازایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر علوی شهری مدیرمنطقه چهار عملیات انتقال گاز با اشاره به میزان گاز انتقالی در سال گذشته گفت: در سال گذشته بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۱۴ میلیون متر مکعب گاز از مبادی تولید و خط وارداتی به مبادی مصرف منتقل شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۶ رشد بیش از ۵/۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد تزریق گاز در سال گذشته ادامه داد: هم اکنون تعداد مبادی مصرف منطقه ۲۵۲ ایستگاه می‌باشد که نسبت به سال گذشته حدود ۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر منطقه ۴ ضمن تاکید بر این که مصرف کنندگان منطقه چهار در سرشاخه‌های تولید قرار دارند، گفت: با توجه به آموزه‌های زمستان‌های گذشته، با اجرای عملیات‌های مختلف و تامین تجهیزات، امکانات و لوازم یدکی مورد نیاز برای تعمیر خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار، انتقالی پایدار، مطمئن را در زمستان ۹۷ شاهد بودیم.

علوی شهری افزود: هم اکنون بیش از ۵ هزار و ۵۱۳ کیلومتر خط انتقال در این منطقه عملیاتی وجود دارد که نسبت به سال ۱۳۹۶ حدود ۶/۴ درصد افزایش داشته است تا تامین گاز سه استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و بخش‌هایی از استان‌های سمنان و گلستان از طریق آن انجام شود.
 
انتهای پیام//ف. ح
 

تعداد مبادی مصرف منطقه ۲۵۲ ایستگاه می‌باشد

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.