بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: ۲ بازی آینده را باید حتما پیروز شویم تا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

منتظری: هنوز شانس برای صعود داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و استقلال ایران امروز «سه‌شنبه» به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مامیچ به پایان رسید.

پژمان منتظری بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از بازی هم گفتم که این تیم بازیکنان بزرگی دارد و می‌توانند از تک موقعیت‌ها بهره ببرند. ما در نیمه دوم بدشانس بودیم. بازی را خوب شروع کردیم، اما الهلال در برگشت روی یک شوت به برد رسید. باید اشکالات‌مان را خیلی سریع برطرف کنیم. وقتی برای ریکاوری نیست.

او ادامه داد: باخت بد و بد موقعی بود و باید ۲ بازی بعدی را ببریم و ۶ امتیاز کسب و صعود کنیم. بد باختیم و اشکلاتی هم داشتیم. بعد از ۱۰ نفره شدن الهلال و همچنین در نیمه اول روی ضد حملات ۲ - ۳ موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم موقعیت خوب داشتیم که با بدشانسی به تیرک خورد و موقعیت تک به تک را هم از دست دادیم. تا روز آخر شانس داریم. در بازی بعد مقابل الدحیل نیازمند سه امتیاز هستیم.

منتظری دربار تاثیر هواداران در بازی‌های آبی پوشان بیان کرد: صددرصد هواداران نقش پررنگی در موفقیت ما دارند. باید در چند بازی بعد به ما کمک کنند. حضور آن‌ها قوت قلب ما است. باید از آن‌ها استفاده کنیم.

او گفت: تیم الهلال قدرتمند است. نباید آن‌ها را دست کم بگیریم. اگر آن‌ها را دست کم می‌گرفتیم، بدتر می‌شد. برنامه داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان در نیمه اول استفاده کنیم و این اتفاق افتاد.


بیشتر بخوانید: الهلال عربستان یک - استقلال ایران صفر/ شکست شاگردان شفر مقابل حریف ۱۰ نفره


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار