فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان کردستان در سومین روز از هفته سلامت ضمن اهدای خون به بیماران نیازمند از توجه این یگان به فعالیت‌های سلامت محور در کنار دیگر وظایف اصلی خود خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد نورعلی روز سه شنبه با حضور در اداره کل انتقال خون استان کردستان اظهار کرد: یگان ویژه به عنوان نیروی پشتیبان نیروی انتظامی در جهت ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهر‌ها فعالیت می‌کند.

وی آسایش روانی و اطمینان خاطر شهروندان را بخشی از احساس امنیت تلقی کرد و از تلاش یگان ویژه برای همراهی با دیگر نهاد‌ها در جهت ایجاد این نوع از امنیت خبر داد.

نورعلی با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های سلامت شهروندان زیربنای آسایش روح و روان آنان است، گفت: یگان ویژه کردستان با ارائه خدمات رایگان پزشکی در برخی مناسبت‌ها و حضور مستمر و همیشگی در مراکز انتقال خون استان در این راستا تلاش کرده است.

وی ادامه داد: تمامی نیرو‌های یگان ویژه که شرایط اهدای خون را دارند اهداکننده مستمر خون هستند.

نورعلی ورزش و آموزش را دو رکن اصلی در یگان ویژه برشمرد و گفت: جوانان بسیاری در یگان ویژه در حال انجام وظیفه هستند که منبع خون سالم برای نجات جان بیماران به شمار می‌روند.

فرمانده یگان ویژه استان کردستان خاطرنشان ساخت: از افتخارات یگان ویژه آن است که همچون انتقال خون و دیگر سفیدپوشان جامعه همیشه آماده باش و نجات بخش جان بیماران باشد.

مدیرکل انتقال خون کردستان از همراهی مستمر فرمانده یگان ویژه کردستان و مسئول بهداشت و درمان این یگان با اهدای لوح تقدیر کرد.

انتهای پیام/ع

یگان ویژه به عنوان نیروی پشتیبان نیروی انتظامی در جهت ایجاد آرامش و امنیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.