فرمانده انتظامی مازندران از کشف موتور خودرو‌های خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان قائم شهر خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به کشف موتور خودرو‌های خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان قائم شهر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی محل  نگهداری اموال قاچاق، ماموران با هماهنگی قضائی و همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر به آدرس محل مورد نظر مراجعه کردند و در بازدید از انبار دپوی کالا ۲۴ دستگاه موتور خودرو‌های سواری از نوع پژو ساخت کشور فرانسه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش انواع موتور خودرو‌های خارجی در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سردار میرفیضی با اشاره به اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید و مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز اینکه افزود: کالا‌های مکشوفه به اداره اموال تملیکی انتقال و در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق کالا و ارز در سال جاری از اولویت‌های مهم پلیس است، افزود: بی شک جلوگیری از ورود کالای قاچاق بی کیفیت به داخل کشور نقش مهمی در رونق تولید دارد.
 

انتهای پیام/س
 

کشف موتور خودرو‌های خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.