فرمانده انتظامی فارس گفت: با اجرای طرح‌های ویژه مبارزه با کالای قاچاق و ارز طی یک ماه گذشته، مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۲۴۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در راستای مقابله هدفمند و تاثیر گذار با پدیده شوم قاچاق، طرح‌های ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی یک ماه گذشته توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و سایر رده‌های انتظامی استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، ۲۴۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و ۶۱۲ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق از این خودرو‌ها شامل کالا‌های سلامت محور، مواد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و سیگار است، گفت: در این طرح ۲۵ محموله قاچاق با ارزش بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ۷ محموله قاچاق با ارزش بالای ۵۰۰ میلیون تومان توسط مأموران انتظامی کشف شد.

سردار گودرزی ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را ۲۴۵ میلیارد ریال برشمرد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال، ۷۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: پلیس فارس در اجرای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس وظایف قانونی خود، در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از همه ظرفیت‌ها و امکانات لازم استفاده کرده و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/چ

قاچاق کالا در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار