دو مهاجم مازندرانی پرسپولیس در دیدار آسیایی مقابل الاهلی عربستان نتوانستند درخشش کافی داشته باشند و از شکست تلخ تیم خود جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دیدار‌های برگشت لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب با برگزاری دیدار‌هایی در کشور‌های مختلف برگزار شد و در یکی از دیدار‌ها پرسپولیس نماینده ایران مقابل الاهلی عربستان بود.

در این بازی که با شکست قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید، سیامک نعمتی و علی علیپور دو مهاجم این تیم در پیشانی خط حمله بودند که عملکرد مناسبی نداشتند.

علی علیپور مهاجم قائمشهری و گلزن اول سرخپوشان در این بازی نتوانست از چند فرصت مناسب برای گلزنی بهره ببرد که برانکو دلیل این بازی نه چندان خوب را خستگی مفرط دانست.

نمره فنی علی علیپور از نگاه سوفا اسکور در شب کابوس وارش برابر الاهلی ۸/۶ اعلام شد که نمره او حتی از سروش رفیعی بازیکن تعویضی هم کمتر بود!

بعد از علیرضا بیرانوند که با نمره ۷/۵ ضعیف‌ترین بازیکن میدان شناخته شد، سیامک نعمتی هم با نمره ۱/۶ جزو بد‌های دیدار شب گذشته بود هرچند شوت بسیار زیبای او را دروازبان الاهلی دفع کرد.

اما هرچقدر بازیکنان مازندرانی در خط هجوم نتواستند انتظارات را برآورده کنند، شجاع خلیل زاده با درخشش در خط دفاع و نیز با به ثمر رساندن گل در لحظات آخر توانست نمره ۴/۷ را کسب کند.
انتهای پیام/س
 


زوج علیپور و نعمتی، خسته و گل نزن‌تر از همیشه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.