سه مدیر متخلف شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی به جرایمی نظیر اختلاس، ارتشاء و تصرف غیر قانونی اموال دولتی بازداشت شدند.

دستگیری ۳ مدیر آبفار خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، باتوجه به اهمیت ماجرا و این که در مستندات ارائه شده نام سه مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی در میان بود، دستور تحقیق نامحسوس و فوری ماجرا به ضابطان قضایی داده شد.

هرچه تحقیقات ماموران جلوتر می‌رفت ابعاد تخلفات گسترده سه مدیر که دونفر آن‌ها در مشهد و یک نفرشان در سرخس مشغول به کار بود، بیشتر نمایان می‌شد.

اقدامات قضایی اولیه که منجر به جمع آوری مستندات کافی از تخلفات صورت گرفته توسط سه مدیر شد، چند روزی زمان برد و پس از جمع آوری ادله قضایی که گویای سوء استفاده سه مدیر مذکور از منصب سازمانی بود، مشخص شد تمامی اطلاعات واصله به دستگاه قضایی صحیح بوده و مدیران متخلف دست به جرایمی نظیر اختلاس، ارتشاء و تصرف غیر قانونی اموال دولتی زده‌اند.

برهمین اساس هر سه متهم در عملیاتی هماهنگ دستگیر و بازداشت شدند. پس از بازداشت مدیران متخلف پرونده جرایم آن‌ها به یکی از شعب بازپرسی در دادسرای ناحیه ۲ مشهد ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
انتهای پیام//م. ن
 

مدیران  متخلف آبفار خراسان رضوی دستگیر شدند

 

منبع: روزنامه قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.