مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: دو دستگاه تریلی حامل کمک‌های غیر نقدی مردم مازندران به خوزستان ارسال شد.

رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از ارسال دو دستگاه تریلی حامل کمک‌های غیر نقدی مردم مازندران به خوزستان خبر داد و گفت: کمک‌های مردم نیکوکار استان شامل موکت، پتو، یخچال، انواع البسه، لوازم بهداشتی و سایر لوازم ضروری زندگی بوده است.

وی با بیان اینکه مازندرانی‌های نوعدوست در کمک به نیازمندان همکاری مطلوبی با کمیته امداد دارند، افزود: کمک‌های مردمی ارسال شده به خوزستان به ارزش ۲ میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: پایگاه‌هایی به منظور کمک مردم به سیل زدگان خوزستان در استان ایجاد شد و نیکوکاران مازندرانی با اهدا کمک‌های خود به این پایگاه‌ها در کاهش آلام خوستانی‌ها شریک شدند.

وی افزود: دفاتر امداد در سراسر استان آماده دریافت مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران است.

نوروزی با قدردانی از همراهی مازندرانی‌های خیر اندیش با کمیته امداد، گفت: مردم مازندران می‌توانند برای کمک به مددجویان خسارت دیده سیل اخیر از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۹۹*۰۱۱*۸۸۷۷* مراحم نقدی خود را پرداخت و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ نزد بانک صادرات واریز کرده و همچنین می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌ها و یا به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها کمک‌های خود را اهدا کنند.

انتهای پیام/ م

ارسال دو دستگاه تریلی حامل کمک‌های غیر نقدی مردم مازندران به خوزستان

برچسب ها: حوادث ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.