از صبح امروز شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامک‌هایی مبنی بر "بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده" مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین آرپناهی مدیر روابط عمومی همراه اول در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «از صبح امروز بروز اختلال در اجرای عمليات صدور قبض جديد، منجر به افزايش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشتركان شده است. از مردم و مشتركان پوزش خواسته و اطمينان می‌دهيم نهايت تلاش در جهت رفع مشكل در حال انجام است. اطلاعات اصلاحی لازم به‌زودی از طريق پيامك برای مشتركان ارسال می شود».

اختلال در سامانه همراه اول/مشترکین بدهکار شدند

گفتنی است؛ از صبح امروز شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامک‌هایی مبنی بر "بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده" مواجه شده‌اند. میزان بالای بدهی اعلامی موجب شگفتی و نارضایتی این مشترکان شده  است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این اتفاق ناشی از بروز اشکال سیستمی در همراه اول بوده  است. مشترکانی که چنین پیامکی دریافت کرده‌اند   فعلا نباید پرداختی انجام دهند، این مشکل در حال حاضر در حال پیگیری است و تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد. اگر چنانچه برخی از مشترکان به دنبال چنین پیامکی پرداختی هم انجام داده باشند این مبلغ در بستانکاری آنها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ودیعه در کتاب فرهنگ لغت عمید یعنی:
۱. سپرده‌شده.
۲. (حقوق) مالی که به امانت نزد کسی بگذارند؛ سپرده.

مگر ودیعه نباید به صاحبش برگردانده شود؟
مگر مردم مالک و صاحب پول ودیعه نیستند؟ طبق معنی لغت این پول باید به مردم برگشت داده می شده ولی همراه اول بیش از ده سال است از این پولها برای خودش کاسبی راه انداخته با خدمات درد سر دارش!! اگر این پول ودیعه در همان سالها بصورت شرعی و اسلامی که بکار گرفته بودیم الان کلی عایدات داشت ولی الان سیم کارت 800 هزار تومان سال 82(دلار چند بوده سال82) رو الان با با دلار 14000 تومان می خرید چند؟
لااقل بابت این ودیعه ها همراه اول پول آبونمان مشترکان را تا پنج سال نگیرد. یا برای یکسال قبض مشترکان رایگان باشد با کلیه خدماتش چون همراه اول بیش از ده سال است سود می برد حاضرند یکسال به مشتری احترام بگذارند و رایگان خدمات بدهند؟!! محال است.کاش مردم پیگیری و مطالبه می کردند این حق را.
Iran (Islamic Republic of)
تیموری
۱۱:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام...لطفا پیگیری شود...برا من اخطار قطع نیومده اما مبلغ پرداختی فراتر از آنچه هس که تصور میکردم چرا که دیروز ۲ اردیبهشت ساعت ۷ شب بازدیدی از مبلغ پرداختی داشتم ۳۰۰۰۰۰ هزار ریال اما امروز صبح که دوباره نتیجه رو نگاه کردم زده بود ۸۷۰۰۰۰۰ هزار ریال