معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: هشتمین دوره مناظرات دانشجویی با حضور تیم‌هایی از دانشجویان دانشگاه‌های استان از چهارم اردیبهشت آغاز می‌شود.

آغاز هشتمین دوره مناظرات دانشجوییبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهزاد خدادادی شاهیوند معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: آغاز هشتمین دوره این دوره از مناظرات با حضور ۹ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های رازی، علوم پزشکی، علمی کاربردی، فرهنگیان و موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مناظرات به مدت ۱۰ روز برگزار و تیم منتخب به مرحله منطقه‌ای غرب کشور ودر ادامه نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

خدادادی شاهیوند ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده به صورت ۴ نفره ودر حضور داوران که از اساتید دانشگاهی هستند، در موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی با هم به مناظره خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه هدف از برگزاری این مناظرات را ایجاد فضا و فرصتی مناسب برای بیان مطالب و نظرات دانشجویان درحوزه‌های مختلف و درچارچوب قانون اعلام کرد و گفت: برگزاری چنین مناظرتی به پویایی دانشجویان و دانشگاه‌های کشور کمک می‌کند.

خدادادی شاهیوند آشنایی دانشجویان با شیوه تعامل و گفتگو، حل بیان مساله و توان ایده پردازی را از دیگر اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی دانست.

انتهای  پیام/ز

 

هشتمین دوره از مناظرات با حضور ۹ تیم دانشجویی برگزار  می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.