معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان از ارسال و اهدا اقلام مصرفی توسط فرهنگیان و دانش آموزان مدارس این شهرستان به سیل زدگان سوسنگرد خبر داد.

حبیب اله رمضانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: با توجه به وقوع حادثه سیلاب در منطقه سوسنگرد و شرایط بحرانی این منطقه و نظر به لزوم کمک رسانی ما نیز با همکاری و مساعدت فرهنگیان و دانش آموزان مدارس این شهرستان اقلام ضروری و مورد نیاز سیل زدگان را جمع آوری و به این مناطق ارسال کردیم.

وی ادامه داد : این اقلام شامل ؛ ١٥٠ باکس آب معدنی ،٧٥عددپتو،‌١٢کارتن حشره کش،١٥کارتن موادبهداشتی،١کارتن شمع و وازلین،لباس مردانه٨کارتن،لباس زنانه٢٠کارتن،اسباب‌بازی ٢کارتن،‌کفش و دمپایی ١٠کارتن،‌پماد ضد حشره ٣٠عدد،٣٠کیلوخرما و موادغذایی(حبوبات،ماکارونی،‌رب،‌تن ماهی) تحویل و به سیل زدگان اهدا شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ، افزود : در راستای کمک رسانی معاونت و کارشناس مسئول پشتیبانی، کارشناس اموربانوان، مسئول کانون بسیج فرهنگیان،‌ مسئول سازمان دانش آموزی ، به نمایندگی از این مدیریت به مناطق سیل زده  اعزام شد.

انتهای پیام/ د

کمک به منطقه سیل زده سوسنگرد

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.