سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک تن در حادثه ریزش آوار در یک محل گودبرداری خبر داد.

مرگ یک کارگر در محل گودبردای ساختمانی در خیابان انقلابسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۰۹ ظهر امروز یک مورد حادثه ریزش آوار در محل گودبرداری به آدرس خیابان انقلاب، خیابان آیت الله مدنی جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشان‌ها در محل مشاهده کردند که در قطعه زمینی به وسعت ۴ هزار متر مربع که به عمق ۱۵ تا ۲۰ متر گودبرداری شده بود، حادثه ریزش آوار رخ داده است و بخش‌های زیادی از دیواره‌ها فروریخته بود.

ملکی بیان کرد: کارگران در قسمت شمالی محل گودبرداری در حال کار بودند که بخشی از دیواره تخریب می‌شود و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک کارگر به طور کامل در زیر آوار محبوس شده است.

وی ادامه داد: آتش نشان‌ها با احتیاط لازم عملیات جستجو و آوار برداری را شروع کردند و بعد از مدت زمانی تلاش توانستند این کارگر را که فردی تقریبا ۳۳ ساله و تبعه کشور افغانستان بود را از ریز آوار خارج کنند که بعد از معاینات مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار