استراتژی جدید سامسونگ با فروش بالای سری گلکسی A به ثمر نشست

شرکت سامسونگ با تولید سری جدید میان‌رده خود به جنگ محصولات چینی رفته و با فروش بالای سری گلکسی A تاکنون در این راه موفق بوده است.

استراتژی جدید سامسونگ با فروش بالای سری گلکسی A به ثمر نشسته استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به‌ دست آوردن قدرت در بازار گوشی‌های میان‌رده تبدیل به جنگی تمام عیار تبدیل شده که حداقل نتیجه آن برای مشتریان عرضه میان‌رده‌های باکیفیت‌تر و ارزان‌تر است. در چند سال گذشته با قدرت گرفتن چینی‌ها  اهمیت بازار میان‌رده‌ها بسیار افزایش پیدا کرده و به همین جهت شرکتی مانند سامسونگ برای از دست ندادن این بازار وارد عمل شده است. شاید بتوان اولین دلیل رشد و موفقیت برند‌هایی مانند هوآوی و شیائومی را تولید میان‌رده‌های باکیفیت و ارزان قیمت در بازار‌های مهم جهان از جمله چین و هند اعلام کرد، روندی که حال سامسونگ نیز در پیش گرفته تا جلو رشد یکی از مهم‌ترین رقیبان خود یعنی هوآوی را بگیرد.

استراتژی جدید سامسونگ با فروش بالای سری گلکسی A به ثمر نشسته است

سری جدید گلکسی A و گلکسی M به همین جهت تولید و وارد بازار شده‌اند، محصولات این دو سری واقعا کیفیت خوبی دارند و از نظر قیمت در مدل‌های مختلفی در بازه ۱۰۰ تا ۶۵۰ یورو تولید شده‌اند تا دست خریدار برای انتخاب مدل مورد نظر خود باز باشد. از این رو به خصوص در سال جاری میان‌رده‌های سامسونگ واقعا توانسته‌اند در مقابل میان‌رده‌های هوآوی بایستند، هرچند که هنور محصولات هوآوی از نظر قیمت وضعیت بهتری دارند، اما در مدل‌های مشابه تولیدات سامسونگ دارای کیفیت برتری هستند. سامسونگ بازاریابی خود را نیز تقویت کرده و برخی مدل‌های سری گلکسی A را به صورت اختصاصی و قبل از عرضه عمومی در چین و هند به بازار روانه کرد که همین مورد موجب استقبال خریداران این دو بازار مهم شد.

استراتژی جدید سامسونگ با فروش بالای سری گلکسی A به ثمر نشسته است

در هر صورت سامسونگ با تغییر سیاست خود و تولید سری جدیدی از میان‌رده‌های باکیفیت توانسته فروش خود را در این بخش افزایش دهد، در چند وقت اخیر مدل‌های سری گلکسی A فروش عالی داشتند و به نوعی رکورد‌هایی را نیز جا‌به‌جا کرده‌اند. با اعلام یکی از مدیران ارشد بازرگانی سامسونگ در هند، این شرکت در دوره‌ای ۴۰ روزه از ابتدای ماه مارس میلادی، بیش از ۲ میلیون از مدل‌های سری گلکسی A را به بازار این کشور عرضه کرده است. از طرفی این عرضه گسترده با بازدهی ۵۰۰ میلیون دلاری همراه بوده که به اعتقاد سامسونگ یک رکورد در صنعت تلفن‌های هوشمند است. سامسونگ برنامه داشت تا پایان سال ۴ میلیارد دلار از فروش سری گلکسی A درآمد کسب کند که با فروش اخیر خود به نظر می‌رسد در راهی درست برای رسیدن به هدف خود قرار دارد.

استراتژی جدید سامسونگ با فروش بالای سری گلکسی A به ثمر نشسته است

سامسونگ هر مدل از سری میان‌رده خود را با هدفی خاص تولید کرده و برای هر اقدام خود برنامه‌ای دارد، مدل‌هایی همچون گلکسی A10 تا A50 با قیمتی ارزان به هدف فروش بالا در بازار آسیا تولید شده اند، سامسونگ در این مدل‌ها به ویژگی‌هایی که مورد علاقه خریداران است توجه کرده، قیمت ارزان، نمایشگر بزرگ، حاشیه باریک و دوربین‌های باکیفیت، قابلیت‌های هستند که مورد نظر مشتریان است؛ از طرفی مدل‌های باکیفیت‌تر این سری شامل مدل‌های گلکسی A60 تا A90 با سخت افزار قدرتمند و قیمت بیشتر برای بخش دیگری از خریداران طراحی شده که پیش‌بینی می‌شود با عرضه این مدل‌ها سودآوری سامسونگ باز هم رشد چشمگیری داشته باشد.


بیشتر بخوانید: اولین اطلاعات از پرچمدار ۲۰۱۹ گوگل منتشر شد


انتهای پیام/

استراتژی جدید سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار