ملی پوش دوومیدانی کشورمان گفت: بعد از رقابت‌های آسیایی در جاکارتا هیچ انگیزه‌ای نداشتم و همین موضوع باعث شکستم در مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کیهانی ملی پوش دوومیدانی کشورمان در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: من قبل از هر چیز از مردم تشکر می‌کنم که در قهرمانی‌ها و شکست ها پشتم بودند و از من حمایت کردند. به هر حال حرف خاصی ندارم، چون شکست خوردم و این موضوع طبیعی است. باید ببینیم ایراد کار کجا بوده است. زمانی که در بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال طلا بدست آوردم و رکورد شکستم منتظر بودم که تغییر و تحولاتی در زندگی ام ایجاد شود، اما متاسفانه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون دوومیدانی هیچ تغییری ایجاد نکردند.

او بیان کرد: مسائل روانی تنها دلیل شکستم در مسابقات قهرمانی آسیا است که از هر روانشناس و پزشکی سئوال کنید این موضوع را تایید می‌کند. بعد از رقابت‌های آسیایی در جاکارتا هیچ انگیزه‌ای نداشتم و همین موضوع باعث شکستم در مسابقات قهرمانی آسیا شد. امیدوارم این شکست درس عبرتی برای مسئولان باشد و آن‌ها اگر دلشان می‌خواهد افتخار آفرینی کنم باید انگیزه بدهند. ۷ - ۸ ماه از مسابقات آسیایی جاکارتا می‌گذرد، اما خبری از پاداش‌ها نیست و اگر قرار باشد همین طور پیش برود باید فکر دیگری کرد.


 بیشتر بخوانید: 

دستاربندان از صعود به دور نهایی بازماند/ فهیمی به مرحله نهایی صعود کرد

جلسه هماهنگی کادرفنی تیم ملی با ملی پوشان دوومیدانی

‎دختران دوومیدانی مورد توجه برگزارکنندگان مسابقات آسیا


انتهای پیام/ 

اظهارات کیهانی درباره مسابقات قهرمانی آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار