کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود در هفته‌های پایانی لیگ آزادگان، انتخاب داوران لیگ برتری برای این رقابت‌ها بهترین تصمیم کمیته داوران بود.

خسروی: قضاوت داوران لیگ برتری در لیگ آزادگان بهترین تصمیم فدراسیون بودعلی خسروی کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قضاوت داوران لیگ برتری در هفته سی و سوم لیگ دسته اول گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول این بهترین تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال بود. تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول نیز باید از این تصمیم خوشحال باشند.

او تصریح کرد: انتخاب داوران لیگ برتری می‌تواند تا حدودی باعث شود که بعضی از تیم‌ها احساس آرامش کنند، اگر چه مسئول برقراری آرامش تیم‌ها داوران نیستند.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب داوران لیگ برتری نمی‌تواند باعث از بین رفتن انگیزه داوران شاغل در لیگ دسته اول شود گفت: لیگ دسته اول از داوران خوبی بهره می‌برد که خیلی از آن‌ها توانایی قضاوت دیدار‌های حساس لیگ دسته اول را دارند و امکان استفاده از آن‌ها در فصل آینده لیگ برتر هم وجود دارد و این مسئله نمی‌تواند در انگیزه آن‌ها تاثیر گذار باشد.

او افزود: داوران لیگ برتری از حساسیت موجود در لیگ دسته اول شناخت دارند و مطیع دستورات فدراسیون هستند و هر کجا که فدراسیون به آن‌ها نیاز داشته باشد خوش حال می‌شوند که بتوانند به فدراسیون کمک کنند.


بیشتر بخوانید: تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ دسته اول فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار