فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از مشارکت و هم افزایی پلیس و سایر دستگاه‌های فعال در ستاد مدیریت بحران برای کنترل سیل در منطقه سیستان خبر داد.

هم افزایی پلیس و سایر دستگاه‌ها برای کنترل سیل سیستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردارمحمد قنبری  فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل برای امدادرسانی به مردم عزیز و تأمین نظم و امنیت و روان سازی آمد و شد خودرو‌ها درشمال استان حضور فعال دارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات رسان تمامی امکانات و نیرو‌های خود را برای خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز بسیج کرده اند بیان کرد: تاکنون نشست‌های متعددی برای جلوگیری از ورود آب به روستا‌ها و هدایت آن به رودخانه‌ها برگزار و اقدامات و تدابیر لازم اتخاذ شده است و خوشبختانه مشکل و نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی توصیه کرد: هم استانی‌های عزیز از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و کانال‌ها پرهیز و مسائل ایمنی و امنیتی را رعایت کنند تا خدای ناکرده شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر آمادگی پلیس و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران از مردم خواست تا همکاری خود را با نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان ادامه دهند و به هشدار‌ها و توصیه‌ها توجه کامل داشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار