ناکامی جودوکاران ایران در فجیره امارات

نمایندگان اوزان مختلف ایران امروز به روی تاتامی رفتند و با حریفان خود به مبارزه پرداختند.

ناکامی جودوکاران ایران در فجیره اماراتبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان اوزان مختلف جودو ایران امروز به روی تاتامی رفتند و با حریفان خود به مبارزه پرداختند. حمیدرضا ملک زاده در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم به مصاف «سونگ مین کیم» از کره جنوبی نفر هفتم رنکینگ جهانی رفت. وی بعد از گذشت ۴ دقیقه و ۳۱ ثانیه نتوانست مقابل این حریف قدرتمند کره‌ای پیروز شود و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هم چنین در دیگر مسابقه در بخش بانوان، فاطمه برمکی نماینده وزن ۷۸+ کیلوگرم ایران در اولین دیدار خود با «تولیکا مان» از هند مبارزه کرد و با قبول شکست در مقابل این حریف هندی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در دیگر اوزان این مسابقات ایمان نیک اقبال و محمد جمالی هر کدام به مصاف حریفان خود رفتند.

ایمان نیک اقبال در وزن ۹۰- کیلوگرم بر روی تاتامی رفت. وی در نخستین دیدار خود موفق شد «آهیش مالیک» از هند را در ظرف ۴۷ ثانیه ضربه فنی کند و به مرحله بعد مسابقات صعود کند. نیک اقبال در دور دوم مسابقات در حالی مقابل «تمسی» از استرالیا قرار گرفت که این حریف قدرتمند نفر ۳۴ رنکینگ جهانی را در اختیار دارد و دارای ۳ مدال طلای اقیانوسیه نیز می‌باشد.

نیک اقبال توانست این حریف را شکست دهد و به دور بعدی مسابقات صعود کند. نیک اقبال در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «الیاس نصیف» از لبنان رفت که نفر ۳۸ رنکینگ جهانی است و دو مدال نقره آسیا را در کارنامه خود دارد، تن به شکست داد و به شانس مجدد رفت. نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم ایران در شانس مجدد مقابل «دونگ هان» از کره جنوبی قرار گرفت و با قبول شکست در مقابل این حریف به مقام هفتم آسیا دست پیدا کرد.

در دیگر مسابقه نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران، محمد جمالی به مصاف رقبای خود رفت. جمالی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. وی در دور دوم در مقابل «حاجی ممدوف» از ترکمنستان قرار گرفت و توانست او را شکست دهد و به دور بعدی مسابقات صعود کند. نماینده ۱۰۰- کیلوگرم ایران در دور بعدی مسابقه خود به مصاف «وون جونگ هن» از کره رفت و با قبول شکست در مقابل این حریف کره‌ای به شانس مجد این مسابقات رفت. جمالی در شانس مجدد هم نتوانست حریف استرالیایی خود را شکست دهد و او هم به مقام هفتم آسیا دست پیدا کرد.


بیشتر بخوانید:

ناکامی جودوکاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در روز نخست

برنامه جودوکاران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ٢٠١٩ مشخص شد

حضور صالحی امیری در امارات به منظور دیدار با مقامات جودوی آسیا و جهان


انتهای پیام/

نتایج جودو کاران ایران در رقابت های فجیره امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بایدباشیطنت کردن مدیران قبلی فدراسیون برخورد قاطع نمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
هيچ ايرادي نداره بالاخره هميشه که نميشه برد هر مسابقه ي برنده داره ي بازنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
حالمو گرفت
آخرین اخبار