فرمانده انتظامی نوشهر از کشف ۸ دستگاه کولر خارجی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ريال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ثبات و رونق بازار داخلی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفغق به شناسایی یکی از عرضه کنندگان کالای قاچاق در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری ماموران کلانتری سی سنگان متهم در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط وی ۸ دستگاه کولر خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ محمدی ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۸۰۰ میلیون ريال عنوان کرد و گفت: کالا‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/آ
 

کشف کالای قاچاق در نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار