نایب رئیس مجلس گفت: سفر‌های خارجی نمایندگان مجلس نسبت به سال گذشته یک سوم شده است و پیگیری می‌کنیم تا کمتر از این نیز شود.


پورمختار: سفر‌های غیرضروری نمایندگان به خارج از کشور باید کنترل شود/ پزشکیان: سفر‌های خارجی نمایندگان نسبت به سال گذشته یک سوم شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی مجلس در جلسه علنی امروز (دو‌شنبه، ۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر به هیأت رئیسه مجلس گفت: سفر‌های غیرضروری نمایندگان به خارج از کشور که بی‌اثر است باید کنترل شود.

وی افزود: در همین زمینه تحقیق و تفحصی را طراحی کردیم که هنوز اجرایی نشده است؛ همچنین ورود و خروج اعضای هیأت رئیسه از صحن بدون ثبت انجام می‌شود که باید این موضوع نیز رسیدگی شود.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس در ادامه همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: بسیاری از دستورات پیرامون اجرای پروژه‌ها در حوزه راه و شهرسازی بلاتکلیف مانده است.

مسعود پزشکیان که ریاست بخش پایانی جلسه را برعهده داشت در پاسخ به پورمختار گفت: سفر‌های خارجی نمایندگان مجلس نسبت به سال گذشته یک سوم شده است و پیگیری می‌کنیم تا کمتر از این هم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار