فرماندار سمنان گفت: در راستای ارائه دخمات به مسافرین در نوروز ۹۸ مشکلاتی وجود داشت که نیاز است تا این مشکلات برای نوروز ۹۹ مرتفع گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دانایی فرماندار سمنان در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار سمنان و ستاد خدمات سفر سمنان، با ابراز رضایت از عملکرد ستاد خدمات سفر سمنان در ایام نوروز گفت: رشد ویژه‌ی ۹۲ درصدی در اقامت مسافران در سمنان در ایام نوروز امسال، و رشد ۲۶ درصدی اقامت بیش از یک شب در سمنان نشان از پیشرفت در حوزه اقامت مسافران در سمنان دارد.

وی در این جلسه با اشاره به ساخت دروازه قرآن در ورودی شهرستان سمنان گفت: در سال ۹۸ تحولات گسترده‌ای در حوزه گردشگری در سمنان انجام می‌شود که مردم این تحولات را در آینده خواهند دید.

دانایی با ابراز رضایت از عملکرد ستاد خدمات سفر سمنان در ایام نوروز تصریح کرد: باتوجه به علمکرد خوب دستگاه‌های اجرایی سمنان، خوشبختانه مشکل جدی در حوزه باران و سیل برای همشهریان سمنانی به وجود نیامد.

وی با اشاره به سفر اخیر فرماندار سمنان به همراه استاندار سمنان به استان لرستان برای بازدید از خدمات انجام شده در خصوص سیل لرستان اظهار داشت: بخش مهمی از عملیات بازسازی لرستان بر عهده استان سمنان قرار گرفته که خوشبختانه بسیاری از خیرین در این حوزه اعلام آمادگی کرده اند.

فرماندار سمنان در پایان ضمن تشکر از صداوسیمای سمنان در پوشش عملکرد ستاد خدمات سفر سمنان در ایام نوروز بیان داشت: رضایت مندی مسافران ورودی به شهر سمنان حاصل تلاش‌های همهی دستگاه‌های اجرایی بوده که نیاز است همکاری‌ها در ارائه خدمات بهتر در سال آینده انجام شود.

انتهای پیام / گ 

جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار سمنان و ستاد خدمات سفر سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار