بازیکن فوتسال گیتی پسندپس از پیوستن به این تیم گفت: گیتی پسند تنها تیم پر افتخار ایران در آسیا است.

سنگ سفیدی: از مردم خوب آذربایجان تشکر می‌کنم/ شرایط گیتی پسند و مس یکی است.محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش فوتسال ایران پس از پیوستن به تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ابتدا می‌خواهم از مردم خوب آذربایجان و هم چنین باشگاه مس سونگون تشکر کنم که زحمات زیادی را برای این تیم کشیدند؛ و از همه آن‌ها طلب حلالیت می‌کنم.

او درباره شرایط تیم جدیدش گفت: گیتی پسند تنها تیم پر افتخار ایران در آسیا است و با آمدن حمید بی غم در این تیم امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم و افتخارات بزرگی را با این تیم بدست آورم.

سنگ سفیدی درباره شرایط گیتی پسند و مس سونگون گفت: شرایط این دو تیم یکی است. من خواستم به تیمی بروم که در آن آرامش داشته باشم.  در مس سونگون راحت نبودم این هم به خاطر اطراف تیم بود که زیاد شلوغ می‌کردندو آرامش را از من و هم تیمی هایم می‌گرفتند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند درباره مدت قرارداد خود گفت: من با گیتی پسند برای یک فصل قرارداد بستم.

سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال درباره شرایط تیم ملی گفت: ناظم الشریعه و بچه‌های تیم ملی همه زحمت می‌کشند و همه ما یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست که مقدمه حضور در جام جهانی است؛ و من امیدوارم که موفق باشیم و بتوانیم تیم ملی را قهرمان جام ملت آسیا کنیم.


بیشتر بخوانید:

سنگ سفیدی: افتخارم شاگردی حمید بی غم است

حمید بی‌غم سرمربی گیتی پسند شد

مردی برای تمام فصول/ با دوام و مطمئن به نام سید

جدیدترین رده‌بندی فوتسال/ تیم ملی ایران سوم جهان باقی ماند


انتهای پیام/ 

اظهارات سنگ سفیدی درباره حضور در تیم گیتی پسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار