رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین گفت: تنها راه مقاومت در مرحله اول وحدت و یکپارچگی است همانطور که وحدت در لبنان باعث پیروزی محور مقاومت در تشکیل دولت و مجلس شد.

دیدار رئیس و اعضا گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین با گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی مستقر در دمشقبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت، خجسته در دیدار با گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی مستقر در دمشق ضمن تاکید بر مواضع جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین و محور مقاومت، گفت: با تمام توان از قدس و ملت شریف فلسطین دفاع خواهیم کرد. وی افزود: فشار‌های کنونی امریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان بواسطه حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فلسطین با تأکید بر اهمیت وحدت میان گروه‌های مبارز فلسطینی گفت: تنها راه مقاومت در مرحله اول وحدت و یکپارچگی است همانطور که وحدت در لبنان باعث پیروزی محور مقاومت در تشکیل دولت و مجلس شد و انتظار میرودبا وحدت، یکپارچگی و انسجام در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی به هدف آزادی قدس شریف و بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خود دست یابیم.

خجسته تصریح کرد: محور‌های مقاومت در سراسر منطقه شکل گرفته به لطف خداوند پیروزی نزدیک است چرا که امریکا و تمام ایادی استکبار به بن بست رسیده و در شکست‌های پی درپی توطئه‌های جدیدی مانند بحث معامله قرن و عنوان قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تروریست خواندن سپاه را آغاز کرده اند که نشانه استیصال است.

وی در پایان بر تداوم حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی برای حمایت از ملت فلسطین در همایش‌ها و کنفرانس‌های بین المللی جهت هم افزایی و و ایجاد همبستگی بیشتر همانند گذشته عمل خواهد کرد.

رهبران گروه‌های فلسطینی حاضر در این دیدار نیز از حمایت‌های و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرده و گفتند: جمهوری اسلامی ایران همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و در این پشتیبانی صادق بوده و برخلاف بعضی کشور‌های عربی بر حمایت خود ثابت قدم بوده است.

رهبران گروه‌های فلسطینی افزودند: انقلاب اسلامی با شعار دفاع از مظلوم و حفظ ارزش‌های انسانی تشکیل شده و در عمل به آن اقدام کرده است، برخلاف دول عربی همچون امارات، مصر و عربستان سعودی که دست دوستی به سمت رژیم صهیونیستی دراز می‌کنند و به مردم فلسطین پشت کرده اند.

رهبران گروه‌های فلسطینی با محکوم کردن اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران، خاطرنشان کردند:امریکا با همکاری هم‌پیمانان خود در منطقه تروریست‌های تکفیری را بوجود آوردند و پشتیبانی و سلاح دادند لذا تروریست اصلی خودشان هستند.

در بخش دیگری افزودند: تاریخ ثبت خواهد کمک‌های جمهوری اسلامی ایران را به مردم فلسطین در زمانی که کشور‌های عربی هیچگونه حمایتی نداشتند و این در اذهان ملت فلسطین نقش بسته است.

یکی از رهبران گروه‌های فلسطینی افزود: جمعه آخر ماه رمضان در پیش است همانگونه که امام راحل آنرا بنیان گذاشت و فرصت خوبی است برای مقابله با توطئه‌های امریکا و روشنگری کنیم که جهان اسلام در مقابل این خطر بزرگ بایستد.

وی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و مسیر مبارزه را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار