رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۱۵۰ مددجوی کرمانشاهی در قالب طرح شوق زیارت و با کمک‌های مردم خیر راهی سفر‌های زیارتی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ایوب امینی، رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۱۵۰ مددجوی کرمانشاهی طی سال ۹۷ به سفر‌های زیارتی اعزام شده اند.

امینی با بیان اینکه این سفر‌های زیارتی شامل سفر مشهد مقدس، کربلای معلی، قم و جمکران و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بوده، عنوان کرد: سفر‌های زیارتی با کمک‌های خیران نیکوکار و در قالب طرح شوق زیارت انجام شده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۷۰۸ میلیون تومان در سال گذشته برای اعزام این تعداد مددجو به سفر‌های زیارتی از محل کمک‌های خیران و اعتبارات دولتی هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه بیان کرد: همچنین این نهاد مددجویان بسیاری را در سال گذشته به سفر‌های سیاحتی و داخل استانی اعزام کرده است.

ایوب امینی با بیان اینکه بسیاری از مددجویان اعزام شده به سفر‌های زیارتی تاکنون در هیچ سفر زیارتی شرکت نکرده اند، عنوان کرد: خیران می‌توانند برای مشارکت در اعزام مددجویان به اماکن زیارتی به دفاتر این نهاد و یا به آدرس الکترونیکی shogheziarat.emdad.ir مراجعه کنند.
انتهای  پیام/ز


بیش از ۷۰۸ میلیون تومان در سال گذشته برای اعزام هزینه شده است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.