تیم فوتبال پارس جنوبی در حالی این هفته میهمان پیکان است که بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند.

تهدید به بازی نکردن؟ / اعتصاب در پارس جنوبی به روز چهارم رسیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی همچنان در اعتصاب هستند و به دریافت نکردن دستمزدشان اعتراض دارند. این اتفاق در حالی است که تیم فوتبال پارس جنوبی جم باید چندی دیگر به مصاف تیم فئتبال پیکان برود و احتمال دارد حتی بازیکنان این تیم در صورت حل نشدن مشکلاتشان در این بازی به میدان نروند. 

طبق شنیده‌ها بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی طی ۷ ماه گذشته هیچ دریافتی نداشتند و کادر فنی و بازیکنان فقط ۳۵ درصد از مبلغ قرارداد خود را تاکنون دریافت کردند. تیم پارس جنوبی از ابتدای لیگ هجدهم با مشکلات مالی روبرو بود و این اولین اعتصاب بازیکنان نمی‌باشد.

بازیکنان تیم پارس جنوبی جم که از ابتدای لیگ امسال به دلیل نداشتن زمین تمرین مناسب در جم، تمرینات خود را در تهران دنبال می کنند، طی چند روز اخیر دست به اعتصاب زدند.

در حالی که برخی از رسانه‌ها خبری درباره احتمال بازی نکردن بازیکنان مقابل پیکان را منتشر کردند خطیب، سرپرست این تیم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت امروز به تهران می‌رود تا وضعیت تیم را بررسی کند.


بیشتر بخوانید:

اعتصاب‌ها در جم ادامه دارد/ پارس جنوبی بدون تمرین مقابل پیکان بازی می‌کند؟

خطیب: بازیکنان پارس حق دارند اعتراض کنند/ مسئولان این تیم را فراموش کرده‌اند

غیبت بازیکنان کلیدی پارس جنوبی مقابل سپیدورد

پارس جنوبی ۲ - سپیدرود رشت ۲ / فرار شاگردان دست نشان از باخت در دقایق پایانی


انتهای پیام/ 

ادامه اعتصاب پارس جنوبی ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار