بهزاد غلامپور در اقدامی خیر خواهانه مدال طلای خود در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن را به نفع هموطنان سیل زده در سراسر کشور به حراج گذاشته است.

بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان تیم فوتبال سایپا که در اقدامی خیر خواهانه مدال طلای خود را به نفع هموطنان سیل زده در سراسر کشور به حراج گذاشته است در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره اظهار کرد: مدالی که به نفع هموطنان سیل زده به مزایده گذاشتم نخستین مدال طلای فوتبال ایران پس از انقلاب اسلامی است که با قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن آن را کسب کرده بودم.

دروازه بان سابق تیم ملی در ادامه بیان کرد: کسانی که علاقه‌مند به داشتن این مدال هستند می‌توانند هر مبلغی را که در توان دارند به حساب هلال احمر واریز کنند و در نهایت این مدال به کسی که بیشترین کمک را کرده باشد اهدا خواهد شد.

دروازه بان اسبق تیم ملی در پایان افزود: به هرحال هموطنان ما در مناطق سیل زده با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و ما وظیفه داریم که در حد توانمان هر کمکی از دستمان بر می‌آید انجام دهیم تا مقداری از رنج هموطنانمان کاسته شود. من هم با پیشنهاد همسرم تصمیم گرفتم این کمکِ هر چند کوچک را به هموطنان سیل زده تقدیم کنم.


بیشتر بخوانید:

پیراهن بازیکن استقلال فروخته می‌شود

بیرانوند: مردم سیل زده را تنها نمی‌گذاریم


انتهای پیام/

کمک غلامپور به سیل زدگان کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
دمش گرم
آخرین اخبار