بسیاری پیروزی «ولادومیر زلانسکی» کمدین اوکراینی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را یک ماجراجویی پر خطر می‌دانند.

مردم اوکراین میان بد و بدتر «زلانسکی» را انتخاب کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، ولادومیر زلانسکی، کمدین اوکراینی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد.

خبرنگار این شبکه از کی‌یف اعلام کرد بسیاری از مردم اوکراین انتخاب زلانسکی را به عنوان رئیس جمهور این کشور یک ماجراجویی پر خطر می‌دانند. در حالی که اوکراین درگیر جنگ است زلانسکی هیچ تجربه سیاسی ندارد. مردم می‌خواهند بدانند نخستین گام زلانسکی چه خواهد بود و آیا وی واقعا رویکرد مناسبی خواهد داشت؟

بسیاری معتقدند زلانسکی به دلیل نارضایتی مردم از پترو پروشنکو، رئیس جمهور فعلی اوکراین در این انتخابات پیروز شده است. در واقع مردم میان بد و بدتر زلانسکی را انتخاب کرده‌اند.

در میان حامیان وفادار زلانسکی، بسیاری معتقدند اوکراین در نهایت رئیس جمهوری را انتخاب کرد که می‌تواند این کشور را از دست فاسدانی که بیست و پنج سال بر کشور حکومت می‌کردند، نجات دهد.

خبرنگار این شبکه در پایان گفت، اما طبقه متوسط اوکراین ناامیدانه به پوروشنکو رای دادند زیرا معتقدند به قدرت رسیدن زلانسکی فاجعه است. از دیدگاه این عده زلانسکی فردی که ادعا می‌کند، نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار