گرفتار شدن هزار خانه در کانادا در سیل + فیلم

وقوع سیل در کانادا منجر به تخلیه خانه‌ها شده است.

گرفتار شدن هزار خانه در کانادا در سیل + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی رویترز گزارش داد جاری شدن سیل در کانادا سبب تخلیه خانه‌ها شد.

بر اساس این گزارش، مقامات روز یکشنبه اعلام کردند سیل در شرق کانادا سبب شد هزار و دویست نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شوند و بیش از ششصد سرباز در واکنش به این موضوع در این مناطق مستقر شده اند.

طی آخر هفته دلیل جاری شدن سیل بهاری ناشی از بارش‌های شدید و ذوب شدن برف‌ها از اونتاریو به سوی کبک و نیوبرانزویک بوده است.

روز شنبه در کبک راننده‌ای که نمی‌دانست سیل پل را با خود برده است، با خودرویش در داخل آب افتاد و جان خود را از دست داد.

مقامات که در ابتدا نگران تکرار سیل‌های فاجعه بار سال 2017 در کبک بودند که بدترین سیل در نیم قرن گذشته بود.

در چند روز گذشته، مقامات شهری داوطلبان را در مناطق مختلف مستقر و ده‌ها هزار کیسه شن برای ایجاد مانع و حفاظت از خانه‌ها در مناطق در معرض تهدید توزیع کردند.

مناطق اطراف اوتاوا و جنوب کبک که حدود هشتصد نفر از آنجا تخلیه شدند از جمله مناطقی بودند که بیش از دیگر مناطق تحت تأثیر قرار گرفتند. تا ظهر روز یکشنبه، حدود هزار خانه در کبک تحت تأثیر سیل قرار گرفتند. مقامات در کبک و نیوبرانزویک خواهان کمک ارتش برای مقابله با شرایط موجود شدند. حدود دویست سرباز تا شنبه شب در کبک مستقر شدند و چهارصد تن دیگر نیز در نزدیکی اوتاوا در شمال مونترال مستقر شدند.

حدود صد و بیست سرباز دیگر نیز در نیوبرانزویک مستقر شده اند.


بیشتر بخوانید: ماهی گرفتن رسانه‌های بیگانه از آب گل‌آلود سیل ایران + فیلم 


انتهای پیام/
 

سیلاب در کانادا + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.