سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در گروه سختی هستیم و تمام تیم‌ها آماده هستند و همه تلاش می‌کنند تا صعود کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری پیش از دیدار برگشت تیم‌ش مقابل الاهلی عربستان بیان کرد:  تمام تیم‌ها امتیازات نزدیک به هم دارند و امیدواریم در این کورس از دیگران جلو بیفتیم. در گروه سختی هستیم و تمام تیم‌ها آماده هستند و همه تلاش می‌کنند تا صعود کنند.

او افزود: الاهلی مربی خود را تغییر داده و می‌دانیم بازی سختی داریم و هر ۲ تیم می‌خواهند از هم سبقت بگیرند. متاسفانه چند بازیکن مصدوم داریم از جمله حسین ماهینی، شایان مصلح و ماریو بودیمیر، اما اینجا هستیم تا  برنده شویم. احساس غرور می‌کنم و می‌دانم هواداران ما را تنها نمی‌گذارند تا با دست پر از میدان خارج شویم.

برانکو در مورد شرایط پرسپولیس ادامه داد: همیشه تحت فشار هستیم و مشکلات زیادی داشته‌ایم. هر چهار روز بازی کرده‌ایم و تمرکزمان روی تورنمنت بوده است، اما چاره‌ای نداریم. همیشه تلاش می‌کنیم با پیروزی به مرحله بعد برسیم و هدفمان پیروزی است.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور یوسف عنبر روی نیمکت الاهلی اظهار کرد: زمانیکه یک مربی تغییر می‌کند، تیم با انرژی و انگیزه بیشتری بازی می‌کند و این مربی کسی است که همه چیز را راجع به بازیکنانش می‌داند و در تیم‌های امید الاهلی بوده است. از لحاظ فرهنگی هم شناخت کاملی روی بازیکنان الاهلی دارد و می‌خواهد بازی خوبی انجام بدهد. می‌دانیم در شکل بازی الاهلی تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود. آن‌ها در خط حمله تیم خوبی هستند، ولی ما هم آماده تغییرات الاهلی هستیم.

سرمربی کروات در پایان درباره بازیکنان تک اخطاره تیمش گفت: راجع به داوری اعتراضمان را اعلام می‌کنیم، اما بازی به بازی پیش می‌رویم. اینطور نیست که فکر کنیم در بازی‌های بعد چه می‌شود. تمرکزمان روی بازی پیش رو است و ممکن است کسی باشد یا نباشد. نمی‌توانیم از بازیکنان توقع داشته باشیم که صد در صد پیروز باشند.


بیشتر بخوانید: 

زمان کنفرانس خبری برانکو در دبی مشخص شد

گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در امارات

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد


انتهای پیام/

اظهارات برانکو درباره دیدار با الاهلی عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار