همزمان با نیمه شعبان و جشن میلاد حضرت مهدی موعود علیه السلام آیین جشن و سرور در بقاع متبرکه مساجد و حسینه های استان همدان با حضور مردم برگزار شد.

بقاع متبرکه همدان محفل جشن و سرور میلاد امام زمان (عج)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید علی حسینی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان بیان کرد: شب گذشته این آیین در بقعه امامزاده عبدالله، امامزاده یحی و شاهزاده حسین شهر همدان برگزار شد و در شهرستان‌ها نیز در بقاع شاخص محفل جشن و سرور برپا بود.

وی گفت: علاوه بر این محفل شادی، آیین احیای نیمه شعبان نیز در چندین نقطه از مساجد و حسینیه‌های استان با شرکت گسترده مردم برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان اضافه کرد: آیین احیای نیمه شعبان با سخنرانی و مداحی از ساعت ۲۳ آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی به نصب ضریح جدید مرقد آیت الله بهاری در شهر بهار اشاره کرد و گفت: دیروز آیین رونمایی از ضریح این عالم فرزانه همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد.

وی  همچنین از برگزاری پیاده روی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و افزود: پیاده روی نسل ظهور با حضور اقشار مردم در شهر همدان امروز برگزار شد.

انتهای پیام /د.ا

بقاع متبرکه همدان محفل جشن و سرور میلاد امام زمان علیه السلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار