تیم فوتبال منچستریونایتد برای فروش مهاجم جوان خود رقم سنگین ۱۵۰ میلیون پوند را تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش روزنامه اکسپرس، تیم فوتبال بارسلونا قهرمانان اسپانیا برنامه‌های خود برای جذب مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد را کنار گذاشت. زیرا این باشگاه انگلیسی برای فروش مهاجم جوانش ۱۵۰ میلیون پوند مطالبه کرده است.

مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی انگلیس یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد، اما یونایتد می‌تواند آن را ۱۲ ماه دیگر تمدید کند. اما در حال حاضر رشفورد با باشگاه فعلی خود به بن بست خورده است، زیرا او دستمزدی به ارزش ۲۰۰هزار پوند در هفته تقاضا کرده است.

اکسپرس می‌گوید، اگر رشفورد مجبور به ترک یونایتد شود، بارسلونا مایل به پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون پوند نیست. از سوی دیگر کریستال پالاس دیگر تیم لیگ برتری هم رقم فروش ویلفرد زا‌ها ستاره خود را بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون پوند اعلام کرد.

پالاس امیدوار است این رقم مشتریان پرتعداد زا‌ها را از خرید او منصرف کند. ۲ تیم شهر منچستر، تاتنهام، آرسنال و دورتموند و اینتر میلان خواهان خرید این وینگر ۲۶ ساله هستند.

خبر دیگر از تیم‌های لیگ برتری این که تاتنهام که قصد فروش سرژ اویه و کیران تریپر بازیکن ۲۸ ساله خود را دارد برای تریپر که مد نظر ناپولی و اورتون قرار دارد ۴۰ میلیون پوند قیمت گذاشته است.

بعد از انتقال فرنکیه دی یانگ و انتقال احتمالی ماتریس د یلیخت، بازیکن بعدی که آژاکس را ترک خواهد کرد، حکم زیاش، خواهد بود. قیمت این بازیکن ۲۶ ساله مراکش ۲۵ میلیون پوند است، منچسترسیتی او را به عنوان جایگزینی برای الکای گوندوگانی می‌بیند که به نظر می‌رسد بعید است قرارداد جدیدی با سیتی امضا کند. منچستر یونایتد، آرسنال، لیورپول و بایرن مونیخ نیز علاقه‌مند به جذب زیاش هستند.


بیشتر بخوانید:

لاتزیو از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/شکست سنگین سمپدوریا مقابل بولونیا

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

پیروزی پر گل اشتوتگارت مقابل هانوفر در نبرد پایین جدولی ها


انتهای پیام/

خبر‌هایی از نقل و انتقالات لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار