ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس شایعه جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کرد.

رونالدو: هزار درصد مطمئنم در یوونتوس می‌مانمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال یوونتوس مقابل فیورنتینا در هفته سی‌وسوم سری A  ایتالیا و کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها، گفت: ۱۰۰۰ درصد مطمئنم که در یوونتوس خواهم ماند.

رونالدو که با قراردادی ۳ ساله از رئال مادرید به یوونتوس پیوست با تکذیب شایعه فسخ قرارداد سه ساله خود اظهار کرد: خوشحال است که در اولین فصل حضورش در این تیم قهرمان سری آ شده و این عنوان را به سه عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس با منچستر یونایتد و ۲ قهرمانی در لالیگا با رئال مادرید، افزوده است.

رونالدو ۳۴ ساله که در ایگ امسال ۱۹ گل زد، پس از این بازی بیان کرد: بسیار خوشحالم که در اولین فصل حضورم در اینجا، قهرمانی در سری آ ایتالیا به دست آوردم. فصل فوق العاده‌ای برای این یوونتوس بوده است، ما سوپر جام ایتالیایی را هم بردیم. ما در لیگ قهرمانان اروپا خیلی خوب عمل نکرده ایم، اما همیشه سال بعدی وجود دارد.

لازم به ذکر است کریستیانو رونالدو که تابستان سال گذشته با قراردادی سه ساله به ارزش ۱۱۲ میلون یورو از رئال به یووه پیوست، اولین بازیکنی است که قهرمانی در سه لیگ معتبر؛ لالیگای اسپانیا، سری A ایتالیا و لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید:

لاتزیو از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/شکست سنگین سمپدوریا مقابل بولونیا

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

پیروزی پر گل اشتوتگارت مقابل هانوفر در نبرد پایین جدولی ها


انتهای پیام/

رونالدو به شایعه جدایی‌اش از یوونتوس واکنش نشان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار