مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه با گل نکردن فرصت هایش در بازی با کراسنودار از کورس آقای گلی عقب افتاد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران این روز‌ها در تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد و با عملکردی درخشان یکی از عوامل اصلی صدرنشینی قاطعانه شاگردان سرگئی سماک در جدول روسیه است به شکلی که زنیت با حضور او با ۵۱ امتیاز و هشت امتیاز اختلاف نسبت به اسپارتاک مسکو در فاصله شش هفته مانده به اتمام لیگ روسیه رتبه اول را تصاحب کرده و شانس اول قهرمانی این رقابت‌ها است.

آزمون که در نیم فصل اول لیگ روسیه برای روبین کازان بازی می‌کرد پس از انتقال به زنیت تاکنون در هفت بازی برای این تیم در لیگ، آمار پنج گل و یک پاس گل را ثبت کرده و با ۹ گل زده در جایگاه دوم برترین گلزنان رقابت‌ها قرار دارد.

مهاجم ۲۴ ساله و گنبدی فوتبال کشورمان شب گذشته فرصت داشت فاصله ۳ گله اش با فدور چالوف، مهاجم تیم زسکا مسکو را در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه کاهش بدهد، اما بدشانس بود که در جریان برتری ۳ بر ۲ زنیت در خانه کراسنودار، ماتوی سافونوف، دروازه بان حریف که آزمون از او به عنوان فردی که نخستین بار است چنین دروازه بانی می‌بیند با واکنش‌هایی فوق العاده ۲ ضربه او را مهار کرد و البته یک ضربه سردار هم به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

سردار برای کسب عنوان آقای گلی لیگ روسیه بازیکنانی، چون فدور چالوف (زسکا مسکو) آنتون میرانچوک (لوکوموتیو مسکو) زه لوئیس (اسپارتاک مسکو) ویکتور کلاسون (کراسنودار) و لوئیس آدریانو (اسپارتاک مسکو) را پیش رو دارد.

صدر جدول گلزنان لیگ روسیه اکنون در اختیار فدور نیکولایویچ چالوف، مهاجم ۲۰ ساله تیم زسکا مسکو است. چالوف اکنون ۱۲ گل به ثمر رسانده است و پس از سردار هم چهار بازیکن مذکور با هشت گل زده در رده سوم جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها جای دارد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی پر گل زنیت با درخشش آزمون

آزمون: دلایل زیادی برای جدایی من از روبین کازان وجود داشت/ کی‌روش مخالف خداحافظی‌ام با تیم ملی بود/ به ثبت رکورد فکر نمی‌کنم

سردار بهترین بازیکن زنیت شد + عکس

سردار آزمون در یک قدمی صدرجدول گلزنان لیگ روسیه


انتهای پیام/

اخبار لژیونرهای فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار