«کوری بوکر» نماینده دموکرات نیوجرسی در حساب توییتر خود دونالد ترامپ را به داشتن رویکردی نژادپرستانه و تعصب‌آمیز متهم کرد.

نماینده دموکرات: ترامپ با رویکرد‌های نژادپرستانه و تعصب‌آمیز تصمیم‌گیری می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان اس نیوز، کوری بوکر، نماینده دموکرات ایالت نیوجرسی بار دیگر در حساب توییتر خود به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت.

وی در حساب توییتر خود نوشت: ما رئیس جمهوری در کاخ سفید داریم که بر اساس رویکرد‌های نژادپرستانه و تعصب آمیز تصمیم می‌گیرد از چه کسانی حمایت و محافظت کند. این به هیچ وجه ریاست جمهوری محسوب نمی‌شود. ما به رئیس جمهوری احتیاج داریم که نماینده همه مردم کشور باشد.

بوکر به دنبال انتشار این توییت هم یک ویدئو از سخنرانی خود به زبان اسپانیایی در یکی از گردهمایی‌هایش را منتشر کرد. وی در این پیام ویدئویی می‌گوید: «ما به خاطر مردمانمان یک کشور فوق العاده هستیم و من می‌خواهم به مردم سراسر کشور که زبان مادری آن‌ها انگلیسی نیست بگویم «من می‌خواهم رئیس جمهوری برای همه مردم کشور باشم.»

کوری بوکر که پیشتر شهردار نیوآرک در نیوجرسی بود، حدود دو ماه پیش به طور رسمی نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و رقابت با دونالد ترامپ اعلام کرد.

بوکر چند روز پیش هم در یک گردهمایی در ایالت آیووا به انتقاد از سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ پرداخته و گفته بود: ما در مرز جنوبی کشور مشکلاتی داریم. دموکرات‌ها نباید آن را فراموش کنند. کشور‌ها باید مرز داشته باشند و به این مرز‌ها باید احترام گذاشت. اما مشکل من با این رئیس جمهور این است که در وهله اول فناوری‌های او نتیجه نمی‌دهد. من به مرز جنوبی رفته ام. با نیرو‌های گمرک و حفاظت مرزی و دیگر نیرو‌های گشت مرزی صحبت کرده ام. ما نیازی به احداث یک دیوار نداریم. ما هم اکنون در دوره‌ای هستیم که می‌توانیم از حسگرها، فناوری‌ها و پهپاد‌ها و بسیاری از تجهیزات دیگر برای حفاظت از مرز‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار