استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران هرمزگان در پی اعلام هشدار وقوع سیل در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان برای اعزام کمک های امدادی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران هرمزگان در پی اعلام هشدار وقوع سیل در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به جاری شدن سیلاب در افغانستان و سرازیر شدن روان آب‌ها از این کشور به سیستان و بلوچستان،برای اعزام کمک های امدادی به این استان اعلام آمادگی کرد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان به معاون عمرانی و جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، دستور داد تا نیروها و تجهیزات امدادی هرمزگان برای کمک به استان سیستان و بلوچستان در آمادگی کامل باشند.

استاندار هرمزگان گفت: در صورت نیاز استان سیستان و بلوچستان به نیرو و تجهیزات امدادی با توجه به هشدار وقوع سیل در این استان، هرمزگان برای اعزام هر گونه کمک آمادگی کامل را دارد.
وی افزود: تیم مدیریت بحران استانداری هرمزگان همواره در آماده باش کامل برای مقابله با بحران است و برای کمک به استان های دچار بحران سیل تاکنون حمایت ها و اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

انتهای پیام/ز

 

اعزام نیرو و تجهیزات برای وقوع سیل اختمالی به سیستان و بلوچستان درصورت نیاز

برچسب ها: سیل ، امدادونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.