مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: یحیوی مصاحبه‌ای را انجام داده بود و به همین دلیل با او قطع همکاری کردیم.

محمد پنجعلی، مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قطع همکاری با محمد علی یحیوی، مربی دروازه بان‌های تیم امید پرسپولیس بیان کرد: یحیوی مصاحبه‌ای را انجام داده بود و به همین دلیل با او قطع همکاری کردیم. اخراج لفظ بدی است و به همین دلیل ما از آن استفاده نمی‌کنیم، اما با یحیوی قطع همکاری شد.

او افزود: ما در باشگاه پرسپولیس کسی را حذف نمی‌کنیم  و تنها نفرات را اضافه می‌کنیم و درست نبود پس از حضورم، این اتفاق رخ دهد، اما او مصاحبه‌ای انجام داد و سپس قطع همکاری کردیم. او برای تیم ما زحمت کشید و از آن تشکر می‌کنیم.

پنجعلی در مورد دیدار تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان اظهار کرد: بازی خیلی سختی است، اما پرسپولیس شرایط فوق العاده‌ای دارد و خیلی حرفه‌ای عمل می‌کنند و امیدوارم بتوانیم به برد دست یابیم. در بازی‌های گذشته مشکلاتی وجود داشت، اما برطرف شد و امید زیادی به این تیم داریم تا بتواند نتایج خوبی بگیرد.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس تهران درباره مشکلات مالی گفت: مشکلات مالی در حال ضربه زدن به پرسپولیس است، اما همه درحال تلاش هستند تا مشکلات حل شود. فقط حاشیه می‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند، اما هیئت مدیره و مدیران باشگاه در حال تلاش هستند تا تیم را در شرایط قهرمانی حفظ کنند و هر چه قدر شرایط مهیاتر باشد، کسب نتیجه راحت‌تر است.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان به مشکلات مالی ورود کنند و مشکلات حل شود. نمایندگان ایران در این مسابقات حاضر هستند و هرچه قدر قدرتمندتر باشند، به خصوص کشورمان است. بازهم می‌گویم که امیدوارم تا مسائل مالی حل شود. انشالله استقلال به همراه ۲ تیم دیگر به مرحله حذفی آسیا برسند هرچند کار سختی دارند.


بیشتر بخوانید:

مربی استقلالی از پرسپولیس اخراج شد

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟


انتهای پیام/

اظهارات پنجعلی درباره اخراج یحیوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۲۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
پاسخ یحیوی البته ....متین و کوبنده است!!!
آخرین اخبار