رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با کمک مجتمع مس سرچشمه طرح های رونق تولید در شهربابک با موفقیت اجرا شده است.

گامهائی موثر برای رونق تولید در شهربابکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان  گفت: روستا هم منبع اشتغال و هم تولید است و لذا باید به آن توجه خاص شود تا خالی از سکنه نشود.

وی افزود: اگر روستا رونق داشته باشد قطعاً مهاجرت به شهر‌ها وجود نخواهد داشت.

سعیدی تصریح کرد: در سال رونق تولید، برنامه ریزی می‌شود تا استعداد تمامی مناطق شهرستان شهربابک در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی شناسائی واز فرصت‌های بوجود آمده نهایت بهره گیری شود.

در این  جلسه هماهنگی رونق تولید در بخش کشاورزی که با مشارکت معین اقتصادی شهر بابک، مجتمع مس شهر بابک و معاون فرماندار در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد،محمدی مدیر روابط عمومی مس شهر بابک نیز گفت:مجتمع مس شهر بابک طرح های اقتصادی خوبی در این شهرستان در دست اقدام دارد.

وی بیان کرد: با عنایت به اینکه مجتمع مس شهر بابک معین اقتصادی این شهرستان است، در سه سال گذشته در شهربابک ۷۰۰۰ گوسفند و بز با نژاده‌های پر بازده تلقیح شده که در سال جاری نیز پیش بینی شده قریب به ۱۰هزار راس دیگر تلقیح مصنوعی شوند.

وی افزود: مجتمع مس شهر بابک به ایده‌هایی که موجب رونق تولید شوند وام‌های با سود ۲ درصد از محل بانک رسالت و ۱۵ درصد از محل بانک ملی پرداخت که در صورت به ثمر رسیدن سود به تولید کننده هدیه می‌شود.

وی افزود: برای انجام هر کار زیر بنایی نظیر آموزش و ترویج مس سرچشمه آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/ح

رونق تولید در شهربابک توسط مجتمع مس

 

برچسب ها: رونق تولید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار