سازمان امور دانشجویی وزارت علوم از عدم مراجعه حضوری متقاضیان تایید مدارک‌تحصیلی برای ترجمه و دریافت مهر و امضای اداره کل دانشجویان داخل خبر داد.

تایید مدارک‌تحصیلی برای ترجمه بدون مراجعه حضوری امکان‌پذیر شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان امور دانشجویی وزارت علوم طی اطلاعیه‌ای از عدم نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان تأیید مدارک تحصیلی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم جهت ترجمه رسمی برای دریافت مهر و امضای اداره کل دانشجویان داخل خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند:

از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ افرادی که از طریق سامانه اعلام شده برای تایید مدارک خود برای ترجمه اقدام کرده و موفـق به دریافت کد صحت شده اند، نیازی به مراجعه حضوری و دریافت مهر و امضای اداره کل دانشجویان داخل جهت ترجمه ندارند؛ لذا این افراد می‌توانند با در دست داشتن اصل مدارک و کد صحت صادر شده در سامانه، نسبت به ترجمه از طریق دفاتر دارالترجمه رسمی و دریافت تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه اقدام کنند.

شایان ذکر است مدارک تحصیلی که از طریق سامانه قبلی خدمات آموزشی به تایید رسیده است، می‌توانند از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۸ الی ۱۲ جهت دریافت مهر و امضای این اداره کل مراجعه یا از طریق پست اقدام کنند.

اداره کل امور دانشجویان داخل

انتهای پیام/

تغییر شرایط تایید مدارک‌تحصیلی برای ترجمه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.