در مراسم جشنی به مناسبت نیمه شعبان، از ۱۲۳ قاضی برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

تجلیل از ۱۲۰ قاضی برتر چهارمحال و بختیاری

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در مراسم جشنی به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت امام زمان (عج) در شهرکرد، از ۱۲۳ قاضی موفق و برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان، پیرامون نحوه گزینش و انتخاب قضات برتر گفت: این افراد بر اساس ماده ۱۲ دستورالعمل پرداخت بهره وری کارکنان و قضات و نتایج کارنامه قضایی و از سوی دادسرای انتظامی قضات انتخاب شدند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد هم در این برنامه با تبریک میلاد منجی عالم بشریت (عج) گفت: غیبت امام زمان (عج) یکی از اسرار الهی است که با ظهور آن حضرت (عج) آشکار می‌شود.

وی، یکی از عوامل مهم در زمینه سازی ظهور را برقراری عدالت و احقاق حق مسلمین بیان کرد و افزود: در عرصه برپایی عدالت هیچ عملی سنگین‌تر از قضاوت نیست و این مهم نیازمند تقوا، تهذیب نفس و دوری از گناهان است.

نکونام اضافه کرد: پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی از دیگر عوامل موثر در زمینه سازی ظهور است که با پیروی از دستورات و فرامین ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان (عج) در عصر غیبت محقق می‌شود.

انتهای پیام/ش

مراسم جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) در دادگستری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.