بدون تعارف با سیل زدگان جنوب کشور/ ناگفته هایی از حال و روز ساکنان روستاهای غرق در سیلاب خوزستان + فیلم

مجریان برنامه بدون تعارف در یکصد ونوزدهمین قسمت این برنامه به سراغ مناطق سیل زده جنوب کشور رفته و مشکلات مردم خوزستان را به تصویر کشیده اند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سیل های اخیر کشور که از اوایل سال آغاز و تا اواخرفروردین ماه ادامه داشت، خسارت های فراوانی به مال و جان هموطنانمان وارد کرد. مردم سیل زده با اینکه خسارت های زیادی دیدند اما دست به دست هم داده اند و تلاش می کنند تا با سختی ها مبارزه کرده و بار دیگر روزهای خوب را به خود و خانواده هایشان بازگردانند.

 

 

 


بیشتر بخوانید: بدون تعارف با سیل زدگان شمال کشور + فیلم


انتهای پیام/

بدون تعارف با سیل زدگان جنوب کشور + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۲۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : در حال حاظر مدیریت بحران الزامیست که خانواده ها و زنان مادران وکودکان و سالمندان که طاقت گرما و پشه و بیماریها رو ندارند سریعا به شهرهای اطراف که امکانات رفاهی دارند جای و اسکان دهند تا زمانی که از وضعیت شرایت خطر به شرایط مناسب و نرمال منطقه های سیل زده خارج شوند چرا که با شروع فصل گرمای شدید و پشه ها و بیماریهایی که در مناطق سیل زده خوزستان وجود دارد خدای نکرده باعث بحرانی جدید می شود و نباید این ریسک را کرد و مردم را در چادر نگهداشت ملت را همانند زمان دفاع مقدس باید به پشت خطوط مقدم انتقال دهند در شهرهای نزدیک در مسافر خانه ها و هتلها و هتل آپارتمانها و آپارتمانهایی که مسکن و شهر سازی بلا استفاده خالی گذاشته با یک هماهنگی و یکپارچگی و مدیریت صحیح میتوان ریسکها رو ارزیایبی و جلوی وقوع حادثه های بعدی را گرفت انشاءالله . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل صحیح به استاندارد مهندسی و مدیریت بهداشت ، سلامت ، ایمنی ، امنیت و حفظ محیط زیست . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت والنصر . لبیک یا رسول الله .