راه اندازی همه کلاس های درس در مناطق سیل زده به صورت اضطراری با تاکید رئیس جمهوروزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه وضعیت فعلی در خوزستان با تاکید رئیس جمهور، در محل‌هایی که سیل زده‌ها اسکان دارند با ایجاد چادر و با ارسال کانکس هرچه سریع این کلاس‌ها برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سفر به شیراز از ارسال کانکس به خوزستان برای راه اندازی کلاس‌های موقت خبر داد و گفت: با توجه وضعیت فعلی در خوزستان با تاکید رئیس جمهور، در محل‌هایی که سیل زده‌ها اسکان دارند با ایجاد چادر و با ارسال کانکس هرچه سریع این کلاس‌ها برگزارمی شود.

سید محمد بطحایی افزود: در سیل اخیر حدود هزار و ٤٠٠ مدرسه آسیب دیدند که کار مرمت آن‌ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: همه مدارس تا قبل از مهر امسال آماده خواهند شد و دانش آموزان می‌توانند از آن استفاده کنند.

بطحایی با بیان این که ٨٠ مدرسه هم به دلیل آسیب جدی نیاز به بازسازی دارند، اظهار داشت: ساخت مجدد این مدارس نیز با همت خیران و بنیاد برکت به زودی آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تلاش این وزرات خانه در راستای بازسازی سریع و ایمن مدارس است، اما در صورت آماده نشدن مدارس تا سال تحصیلی جدید، فضا‌های موقت در چند ماه نخست سال تحصیلی در اختیار استان‌های سیل زده قرار داده می‌شود.

بطحایی بیان کرد: در چهار استان گلستان، مازندران، لرستان و فارس هم که خسارات سیل را متحمل شدند، با همت اداره‌های کل آموزش و پرورش، برابر زمان بندی تعیین شده، کلاس‌های درس مدارس شروع شد.
انتهای پیام/م

صحبت های وزیر آموزش و پرورش در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.