رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: ما از فروزان شکایتی نکردیم و فقط گزارش اتفاقات رخ داده را به کمیته اخلاق ارائه کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره اتفاقات رخ داده برای محسن فروزان اظهار کرد: زنوزی مالک باشگاه سعی کرد که بعد از بازی با سپیدرود رشت فضا را مدیریت کند و اکنون وضعیت تیم آرام است. روز گذشته هم جلسه ای مالک باشگاه با بازیکنان داشت، تیم ما بعد از بازی با سپیدرود رشت  حاشیه های زیادی داشت و بعد از آن جریانات سعی کردیم که یک مقدار آرامش در تیم خود حفظ کنیم و از شائبه ها فاصله بگیریم. به هر حال هواداران از ما خواسته ای داشتند و فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق هم به این مباحث ورود کردند. ما مصاحبه خاصی نکردیم و زنوزی هم بیان کرد که به کسی تهمت نمی زنیم و شائبه ای وجود دارد و باید حق را به ۲ طرف ماجرا بدهیم. همان طور که فروزان می خواهد از حق قانونی خود دفاع کند این طرف هم باشگاه مطالباتی دارد. 

او درباره اینکه به فدراسیون فوتبال شکایت رسمی کردید، گفت: نه شکایتی نکردیم اما فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق فردای بازی با سپیدرود رشت ما را احضار کردند و خواستار ارائه گزارش از اتفاقات رخ داده شدند و ما هم گزارش نوشتیم. 

الیاسی: شکایتی از فروزان نکردیم/ ارکان فدراسیون فوتبال و نیروهای امنیتی باید مسئله را بررسی کنند

الیاسی درباره اظهارات فروزان مبنی بر اینکه هنوز کمیته اخلاق موضوع را رسیدگی نکرده است، بیان کرد: کمیته اخلاق همان روز به ما زنگ زد و گفت که فروزان باید ساعت ۱۸ به آنجا برود و به دوستان گفتم که این گلر در تبریز است. همچنین فروزان نامه ای به کمیته اخلاق نوشت و  من و زنوزی  به کمیته اخلاق رفتیم و صحبتهای خود را انجام دادیم. بعد از آن کمیته اخلاق قرار بود که اطلاع بدهد و نمی دانم چرا این کمیته اطلاع نداده است و در جریانش نیستم. 

او درباره اینکه حقیقت دارد که قرار است فدراسیون فوتبال فیلم گل های مشکوک دریافتی از سوی فروزان به رادار اسپورت ای اف سی بفرست، گفت: بله درست است و آنها قرار است درباره صحنه های مشکوک نظر کارشناسی بدهند. 

با آبروی کسی بازی نمی کنیم

الیاسی بیان کرد: ما سعی کردیم از روز اول آرامش در تیم برقرار کنیم و زنوزی هم در چندین جلسه گفت که با آبروی کسی بازی نمی کنیم اما شائبه و بحث هایی که به وجود آمد ناخودآگاه فرد را وادار می کند که بررسی کند . ما قبل از اینکه به این مسئله ورود کنیم خود حراست فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ما را دعوت کرد تا توضیح بدهیم و باید در این ۲ مرجع جوابگو باشیم. هواداران هم مرجع سوم هستند که هیجان زده هستند و دوست دارند ببینند که چه اتفاقی رخ می دهد و توقعاتی که در اینجا مطرح می شود. بحث هایی هم بود که باید تیم را آرام می کردیم که کاپیتان های تیم از جمله شجاعی، دژاگه و حاج صفی سعی کردند جو تیم را آرام کنند که ما وارد حاشیه نشویم.

الیاسی: شکایتی از فروزان نکردیم/ ارکان فدراسیون فوتبال و نیروهای امنیتی باید مسئله را بررسی کنند

بحث حبس خانگی فروزان را مدیریت کردیم

او ادامه داد: ما سعی کردیم که بحث حبس خانگی را مدیریت کنیم که هیچ اتفاقی رخ ندهد و بازیکن ما صدمه نبیند. ما سعی کردیم آرامش حفظ کنیم و از فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق خواهش می کنم که به این مسئله ورود کنند و ریشه یابی کنند و تا انتها پیش بروند. بحث ما فقط یک شخص نیست و  موضوع این است که اتفاقات رخ داده در فوتبال را رصد کنند و ببینند چه اتفاقاتی می افتد که یک تیم این همه هزینه می کند و در بخش خصوصی سرمایه گذاری می کند و چنین شبهاتی پیش می آید. ما از شبهات استفاده کردیم و فروزان باید در کمیته انضباطی باشگاه هم باید توضیح بدهد و ما نباید قضاوت کنیم و احساسی تصمیم بگیریم. ما منطقی می گوییم که بیایند و همه شواهد و قرائن را مطرح کنند و زنوزی هم این حرف را می زد . زنوزی هم گفته که به کسی تهمت نمی زند و ارکان فدراسیون فوتبال و نیروهای امنیتی باید این مسئله را بررسی کنند تا جواب مردم را بدهیم. 


بیشتر بخوانید:

فروزان: از مالک باشگاه تراکتورسازی و ۲ نماینده مجلس شکایت می‌کنم

پیکان - تراکتور، ضیافت برای فراموشی حماسه فروزان/ سبک و سنگین خودرویی در تبریز

رکورد زنی یک فوتبالیست ایرانی در شکایت


انتهای پیام/ 

اظهارات الیاسی درباره اتفاقات اخیر تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
خواهشا نزارن‌ از تبریز خارج بشه‌
یعنی۱۰میلیارد‌حرام‌را‌باشرافتش‌ عوض کرد‌
خدا‌جای‌حق‌نشسته‌
قلبهایی‌که‌بخاطرخیانتت‌شکست‌
توراخواهدشکست
آخرین اخبار