نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آمریکایی‌ها از حمله طبس درس بگیرند و بدانند که ملت و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مقابلشان می‌ایستند و خلیج فارس را گورستان ابدی آنان خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: آمریکا باید بداند که اگر در ۵ اردیبهشت ۵۹ در طبس گرفتار طوفان شن شد، امروز با ارتش، سپاه و دیگر نیرو‌های مسلح و خود مردم ایران روبه روست.

وی با اشاره به تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی برای برقراری امنیت در کشور و منطقه، بیان کرد: نیرو‌های نظامی وامنیتی کشور با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در این شرایط بحرانی که هدف تمام نیرو‌های تروریستی ایران بود، مقابل آ‌ن‌ها ایستادند و امنیت را تامین کردند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر تاکید کرد: باید با همین اقتدار این راه را ادامه دهند و از این امنیت حمایت کنند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: گروه داعش به دنبال راهی بودند تا چندبرابراقداماتی که در سوریه انجام دادند در ایران نیز انجام دهند که ناکام ماندند.

وی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان، افزود: دشمنان همان قدر که در فضای علنی علیه انقلاب اسلامی ایران توطئه کردند صدبرابر بیشتر به طور غیرعلنی علیه نظام ما توطئه می‌کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش و دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه و ارتش مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند که در کنار یکدیگر در خدمت به مردم می‌کوشند چنان که در سیل اخیر نیز شاهدیم سپاه و ارتش در کنار ستاد بحران و دوشادوش مردم با تمام وجود به مردم کمک می‌کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) تصریح کرد: در هر زمان انسان باید اول امام خود را بشناسد و سپس مطابق با هدایت‌های امام زمانش در رفتار کند.

وی از مراکز فرهنگی خواست برنامه‌های میلاد امام زمان (عج) را با محوریت اعتقاد و عمل به فرهنگ مهدوی برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با قدردانی از مردم استان بوشهر برای کمک به سیل زدگان گفت: مسئولان توجه کنند که ارسال کالا‌ها سازمان دهی شده باشد و کالا‌هایی که مردم آن مناطق نیاز دارند، تهیه و فرستاده شود.

انتهای پیام/ک

کمک به سیل زدگان سازماندهی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.